فایل ورد (word) بررسي رشد فکري و احترام دانش آموز و معلم در محيط مدرسه و تعامل آنها

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) بررسي رشد فکري و احترام دانش آموز و معلم در محيط مدرسه و تعامل آنها دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) بررسي رشد فکري و احترام دانش آموز و معلم در محيط مدرسه و تعامل آنها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) بررسي رشد فکري و احترام دانش آموز و معلم در محيط مدرسه و تعامل آنها،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) بررسي رشد فکري و احترام دانش آموز و معلم در محيط مدرسه و تعامل آنها :


سال انتشار : 1396

نام کنفرانس یا همایش : پنجمين کنگره علمي پژوهشي سراسري توسعه و ترويج علوم تربيتي و روانشناسي،جامعه شناسي و علوم فرهنگي اجتماعي ايران

تعداد صفحات :10

چکیده مقاله:

هدف از این تحقیق اینست که معلم می تواند منبع جوشان عقل و فکر دانش آموز را به جوشش در آورد و همچنین معلم می تواند عالی ترین ذخیره وجودی انسان را کشف و استخراج نماید. معلم می تواند با بکار انداختن فکر شاگردان از انها انسان هایی عاقل و ارزشمند تحویل اجتماع دهد بدیهی است وقتی شاگردی عقلش بارور گردد، در پرتو عقل نیرومند و توانا، او قادر خواهد بود تمایلات و عواطف درونی خود را کنترل کرده، از انحراف و طغیان آنها جلوگیری بعمل آورد. بنابراین یکی از رسالت های اساسی معلمان، رشد و پرورش عقلی شاگردان است و معلمی که بتواند در این مسیر وظیفه خود را عملی سازد، بزرگترین رسالت خود را در بعد فرهنگی انجام داده است. بزرگداشت و احترام به شخصیت، برای کودک بلکه هر انسانی یک نیاز طبیعی است. در اثر غریزه حب ذات که در طبیعت کودک نهاده شده، به ذات خویش علاقه دارد، میل دارد دیگران نیز شخصیت او را بپذیرند و گرامی بدارند، پرورش فکری می تواند از طریق آموزش تجربی نیز باشد زیرا این پرورش استمرار پذیر است، آموزش و پرورش فکری اسلامی می تواند آموزش و پرورش برای زندگی باشد، در جریان تربیتی، تفکر نقشی اساسی بعهده دارد. آنچه را فرد می خواهد بشناسد یا آنچه را می خواهد بیاموزد باید بصورت مسیله درآید تا فکر فرد را تحریک کند و در جریان تفکر فرد به شناسایی موضوع مورد بحث یا فراگیری بپردازد، که در این مقاله از روش تحلیلی و توصیفی و کتابخانه ای استفاده شده است.

لینک کمکی